A-Concept Business Consulting Kft.
2600 Vác, Szigony köz 5/B
+36 70 606 6615
Nem tudom tudtad-e rólam, hogy nagy tenisz rajongó vagyok! Minden év végén megnézem a ATP Masters tornát, ahol a világ legjobb 8 teniszezője küzd meg egymással. A tavalyi versent ANDY MURRAY nyerte, és habár nekem nem ő az első számú kedvencem, el kell ismernem, hogy igazán kitett magáért, hiszen a döntőben leggyőzte a világelső Novak Djokovicot. A mérkőzés után a stúdióban a szakértők arról beszéltek, hogy a legnagyobb különbség egy TOP 10-es és egy TOP 100-as teniszező között az, hogy a döntő pillanatokban egy TOP 10-es teniszező az esetek 75%-ában nyeri meg a döntő labdákat. Ugyanez az arány egy TOP 3-as teniszezőnél már 90%!
Vajon mi a helyzet az értékesítőkkel? Mi az, amit a TOP értékesítők jobban csinálnak, mint az átlagosan teljesítő értékesítők?
Az alábbiakban összeszedtem azokat a legfontosabb teendőket, amelyeket egy vállalati értékesítőnek mindenképpen meg kell tennie ahhoz, hogy kiemelkedő sikereket érjen el.
+1: Törekednek arra, hogy a döntéshozókkal tárgyaljanak: A tárgyalásokon mindig megkérdezik, hogyan történik a döntéshozatal és kérik, hogy a döntéshozó is jelen legyen a tárgyalásokon. Sok értékesítő beleesik abba a hibába, hogy megelégednek azzal, hogy közép- vagy szakmai szinteken egyeztetnek.
Szeretnél Te is még profibb, felkészültebb és magabiztosabb értékesítő lenni? Kihívást jelent a számodra, hogyan juss be a nagy ügyfelek fontos döntéshozóihoz?
A Bejutás c. könyvemben nem elméleteket fogsz olvasni, hanem konkrét gyakorlati megoldásokat!