SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

legfrissebb írás

A megfelelő IDŐZÍTÉSaz új kapcsolatfelvétel egyik legfontosabb eleme. Amikor egy új ügyféltől beérkezik hozzád egy ajánlatkérés vagy tenderfelhívás, akkor az azt jelenti, hogy az ügyfél már egy jó ideje gondolkozik azon, hogy vásárolni szeretne. Valószínűleg ezt nem egyedül teszi, hanem valaki mással vagy másokkal már egyeztetett erről (házon belül vagy a versenytársaiddal).  

tovább


korábbi írások

Örömmel tapasztalom, hogy Magyarországon egyre több üzletfejlesztő (értékesítő, cégvezető, marketinges) veszi komolyan az üzleti közösségi médiát! Nagyon sokan felismerték a benne rejlő potenciált. A LinkedInnek itthon több, mint 750 ezer tagja van, és ez a szám folyamatosan emelkedik. Sajnos azt tapasztalom, hogy még mindig nagyon nem jól vagy másra használják ezt az üzleti platformot, mint kellene. 

tovább


Olvasási idő: 2 perc

2018-at írunk, és számomra megdöbbentő, hogy még mindig vannak olyanok, akik hideghívással próbálnak meg bejutni közép- és nagyvállalatokhoz. Elismerem, hogy a B2C (lakossági szférában) és a KKV szegmensben kis konverzióval ugyan, de még működik, azonban nagyobb cégek esetén ennél sokkal okosabbnak kell lenned. 

tovább


Az értékesítésben vannak olyan helyzetek, amikor a potenciális ügyfél felismerte, hogy van egy problémája, amit meg kell oldania, azonban nincs meg a kellő szakmai tudása ahhoz, hogy egyedül találjon megoldást rá. Az értékesítő szinte ugrál örömében, mert végre villoghat a tudásával, és szakértőként pozicionálhatja magát. Ekkor jön a pofon, hogy a párbeszédnek nem értékesítés lesz a vége, hanem ingyenes tanácsadás. Az ügyfél elégedett, mert segítséget kapott a problémája megoldásához úgy, hogy költenie sem kellett. 

 

tovább


B2B értékesítőként az egyik legnehezebb bejutási akadály, amivel találkozhatsz, amikor az ügyfél azt állítja, hogy a te területedre már van beszállítója, akivel régebb óta dolgozik, és meg van vele elégedve. Nagy és multinacionális cégek esetén egy preferált beszállítói listára hivatkoznak, amire először fel kell kerülnöd, és csak azután tudnak veled érdemben egyeztetni. 

 

tovább


Minden értékesítő a döntéshozóval akar tárgyalni. A valóság azonban az, hogy a döntéshozók csak nagyon ritkán akarnak találkozni értékesítőkkel.

tovább


A felismerés: az emberek bizalmatlanok, ha kereskedőktől vagy üzletkötőktől kell vásárolniuk. Meg is értem őket, mert van okuk rá, sajnos az évek során az értékesítők rászolgáltak erre.  Gondolj csak a telefonos jelenetre a Wolf Street farkasa című filmben...

tovább



Lapozás: 1. oldal 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »